onsdag 17 april 2013

17 April - Dag 8

Onsdag idag och nu är det bara två dagar kvar av min karriär inom Toys'r'us. Det var roligt så länge det varade. Idag har jag gått igenom en massa prisskyltar på Isabels avdelning, tjejsakerna+ pyssel. Jag kollade så att alla varor hade skyltar och att alla varor med extrapris hade en liten skylt som det stod erbjudande bakom sig. Hade varorna inte skyltar skrev jag ut nya på datorn. När jag var klar med det hade jag lunch i en timme, satte inte allt för fel i magen. Efter lunchen städade jag upp bland spelen. Inte dom elektroniska utan dom gjorda av trä och papper. Jag tömde lagret och fyllde på i butiken. Leveranserna kom idag så det blev lite varuuppackning för min del. Jag packade en vagn med en massa såpbubblor och fyllde på med det runt om i butiken. Såpbubblor har vi gått om så jag gick runt lite varstans i affären från ingången till kassan. Idag har det gått ganska bra för mig att "hantera" kunder. Det kom inga svåra frågor som jag inte kunde svara på så jag är nöjd.

2 veckor har snart gått. Jag vet att jag kommer sakna Toys'r'us när jag slutar. Den fina personalen, barnen, till och med vagnen... Undra om hur gammal man måste vara för att få sommarjobba hos dom?.. Jag tror jag ska fråga Johanna eller Helena imorgon så får vi hoppas på det bästa.
 
 Min dag i bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar