onsdag 10 april 2013

10 April - Dag 3

Då var man tillbaka. Ännu en dag på Toys har gått förbi. Har inte gjort så hemskt mycket idag, bara lekt lite med Barbies... nja inte riktigt lekt precis, snarare så stod jag och staplade Barbies. Min uppgift idag fick jag av Isabel och det var att bygga om två sektioner med Barbies. Dock vad det inga stora förändringar utan det var bara typ flytta upp en hylla några hål, lägga till en ny hylla osv, så det tog inte hela dagen. Det som däremot tog upp min tid var när jag skulle skriva ut skyltar till alla varor... Jag stod i lagret och knapprade in olika varunummer på sex siffror till kanske 20 olika varor, inte så jätte kul. Speciellt inte när man just skrivit klart alla nummer bara för att sedan på något märkligt sätt råka ta bort allt man just gjort innan man hunnit skriva ut dom och man då inser att man måste börja om från början, igen... kul.

Efter det lilla missödet gjorde jag inte så mycket mer. När jag var klar med Barbie fick jag lunch och efter det gick jag igenom pärlplattorna. Jag bytte lite platser på dom olika varorna och bytte skyltar på varor som gått ner i pris. Det tog ett litet tag eftersom att jag fick så lov att skriva ut skyltar igen, min värsta mardröm. Nej men det gick bra den här gången, ingenting hände, som tur var. 

Sedan har jag väl inget mer att säga om min dag. Hann påbörja lite jobb på tre sektioner med Brio leksaker. Tror jag blev helt klar med en sektion, har tagit bort några varor och lagt till nya som just kommit in till butiken. Så imorgon finns det två små hyllor med Brio leksaker som väntar på mig, bara dom inte får vänta för länge ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar