söndag 14 april 2013

12 April - dag 5. I efterskott

Hade tänkt slänga in ett litet inlägg om i fredags. Sista dagen på första veckan på Toys'r'us. Det känns som om att tiden har gått jätte fort och nu är det bara en vecka kvar... Ska försöka att slänga in någon bild men jag får inte ha mobilen medan jag arbetar, måste låsa in den i mitt skåp, så det kan bli svårt. I början var jag inte så nöjd med det men nu däremot är jag ganska glad för det. Jag koncentrerar mig mycket bättre och det blir mer gjort, vilket inte skulle vara fallet om jag haft mobilen. I alla fall, så hade jag tänkt skriva något i fredags men det blev inte av så jag gör det nu istället.

Så, i fredags var mitt lilla resident bebisavdelningen. Fisher Price, lamaze, hela rubbet. Jag tror jag hann bygga om 5 sektioner av typ 6 stycken, så jag är helt nöjd. Speciellt eftersom att jag gick och letade leksaker i lagret och inte hittade dom. Sedan visade det sig att dom redan fanns i affären på någon annan hylla som jag skulle bygga om men inte hunnit till än. Men nu ska vi inte vara sura, jag fick mig väl lite träning när jag höll på att springa runt. Nu har jag även lärt mig att man ska kolla om varorna finns i affären först, innan man börjar rota i lagret.

Jag känner mig väldigt tacksam mot vagnarna, för varje gång jag ska bygga om en sektion/pall så måste jag först tömma dom på varor. Där kommer vagnen in i leken. Istället för att springa in och lämna alla varor på lagret lägger jag dom på vagnen. Vissa av dom varor som tidigare var i butiken ska vara på dom nya pallarna som jag bygger, så jag sätter dom på vagnen så jag slipper springa in i lagret för att hitta dom när dom behövs. Enkelt. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan vagnarna, det är kärlek alltså...

Annars var det en ganska lugn dag, fick sluta lite tidigare eftersom dom inte tyckte att det var någon idé att börja bygga en ny pall på dom 30 minuterna tills jag egentligen skulle ha slutat. Inte så dumt. Ända minuset med det var att bussen till Stadsön bara går en gång per 30 min och jag missade den precis... det var lite små kyligt medan jag väntade så gick till Coop och väntade i värmen. Varför Coop? För att dom har öppet Wifi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar